Blog Layout

Module pentru "Cursurile de pictură"

VH Art • 10 martie 2020

Cursurile de pictură se adresează tuturor copiilor

Tel.: 0745.028.890

Prețul unei ședințe de 1 ora (1 ora si 10/15 min) este de 55 RON

Sedinta individuala: 70 RON

MODUL 1: 3-5 ANI = 8 SEDINTE

  • lectia 1: INITIERE IN CUNOASTEREA CULORILOR -Culori principale -Culori secundare (tema lucrarii: Peisaj- acuarela)
  • lectia 2: CULORI COMPLEMENTARE -obtinerea nuantelor: inchise/ deschise (tema: Familia mea -goase)
  • lectia 3: CONTRASTE: -cald si rece -griuri si marouri (tema: Portret -tempera)
  • lectia 4: EFECTE IN PICTURA -burete pt. a reda iarba -servetele mototolite - texturi -ghemotoace de vata: aburi, nori -amprente ale degetelor -zgarierea si stergerea suportului pictat (tema: Animale - acrilic)
  • lectia 5: EFECTE IN PICTURA -stropire - improscare -pictarea prin suflare (tema: Copac - tehnica mixta)
  • lectia 6: IMPRIMARI CU ALIMENTE -mar, ciuperci, ardei, frunza de varza, marar (tema: Fructe si legume)
  • lectia 7: IMPRIMARI PE TESATURI -ne pictam tricoul (tema: Autoportret)
  • lectia 8: PICTURA DECORATIVA - (artizanat) -pictarea unei: farfurii, oale, masti, oua
Doresc cursurile de pictura

MODUL 2: 5-10 ANI = 15 SEDINTE

  • lectia 1. DESEN: LUMINA SI UMBRA - pentru a da volum obiectelor desenate (tema: Natura statica)
  • lectia 2. METODE DE HASURARE - redarea texturii obiectelor: -linii incrucisate -linii curbe, etc (tema: Natura statica)
  • lectia 3. CUNOASTEREA CULORILOR -Culori principale -Culori secundare (tema: Peisaj - acuarela)
  • lectia 4: CULORI COMPLEMENTARE -Cercul culorilor (tema: Peisaj marin)
  • lectia 5: OBTINEREA NUANTELOR: -inchise, deschise -griuri si marouri (tema: Natura statica)
  • lectia 6: CONTRASTE: -cald - rece -de calitate -de cantitate, etc (tema: Flori)
  • lectia 7: CUM SA DESENAM OAMENI -proportii ale corpului uman (tema: La joaca)
  • lectia 8: TRASATURI -chipurile si expresiile sint importante pt. a sugera o stare (tema: Autoportret: pastel + acrilic)
  • lectia 9: EFECTE IN PICTURA -burete pt. a reda iarba -amprente ale degetelor (tema: Animale - acrilic)
  • lectia 10: EFECTE IN PICTURA -stropirea/improscarea -pictarea prin suflare (tema: Copac - tehnica mixta)
  • lectia 11: IMPRIMARI CU ALIMENTE: -fructe si legume: mar, ciuperci, ardei, frunza de varza) (tema: Fructe si legume - goase)
  • lectia 12: IMPRIMARI PE TESATURI -ne pictam tricoul (tema: Autoportret)
  • lectia 13: COLAJ -spune o poveste despre tine (tema: In vacanta)
  • lectia 14: VITRALIU -decorarea unui vas de sticla
  • lectia 15: PICTURA DECORATIVA / ARTIZANAT -pictarea unei: farfurii, oale, masti, etc
Doresc cursurile de pictura

MODUL 3: 10-14 ANI = 20 SEDINTE 

  • lectia 1. DESEN: LUMINA SI UMBRA - pentru a da volum obiectelor desenate (tema: Natura statica)
  • lectia 2. METODE DE HASURARE - redarea texturii obiectelor: -linii incrucisate -linii curbe, etc (tema: Natura statica)
  • lectia 3. CUNOASTEREA CULORILOR -Culori principale -Culori secundare (tema: Peisaj - acuarela)
  • lectia 4: CULORI COMPLEMENTARE -Cercul culorilor (tema: Peisaj marin)
  • lectia 5: OBTINEREA NUANTELOR: -inchise, deschise -griuri si marouri (tema: Natura statica)
  • lectia 6: CONTRASTE: -cald - rece -de calitate -de cantitate, etc (tema: Flori)
  • lectia 7: CUM SA DESENAM OAMENI -proportii ale corpului uman (tema: La joaca)
  • lectia 8: TRASATURI -chipurile si expresiile sint importante pt. a sugera o stare (tema: Autoportret: pastel + acrilic)
  • lectia 9: EFECTE IN PICTURA -burete pt. a reda iarba -amprente ale degetelor (tema: Animale - acrilic)
  • lectia 10: EFECTE IN PICTURA -stropirea/improscarea -pictarea prin suflare (tema: Copac - tehnica mixta)
  • lectia 11: IMPRIMARI CU ALIMENTE: -fructe si legume: mar, ciuperci, ardei, frunza de varza) (tema: Fructe si legume - goase)
  • lectia 12: IMPRIMARI PE TESATURI -ne pictam tricoul (tema: Autoportret)
  • lectia 13: TEHNICI -acuarela, goase, tempera cu emulsie, acrilic, ulei (tema: Natura statica cu fructe)
  • lectia 14: MOZAIC realizarea unui mozaic din bucati de hirtie pictate, apoi taiate in patratele (tema: Peisaj urban)
  • lectia 15: SCULPTURA IN ARGILA -forme de animale modelate, apoi pictate: -elefant, pisica, peste lectia 16: NOTIUNI DE ICONOGRAFIE -pictarea unei icoane
  • lectia 17: NOTIUNI ELEMENTARE DE ISTORIE A ARTEI -curente artistice  
  • lectia 18: COLAJ -spune o poveste despre tine (tema: In vacanta)
  • lectia 19: VITRALIU -decorarea unui vas de sticla
  • lectia 20: PICTURA DECORATIVA / ARTIZANAT -pictarea unei: farfurii, oale, masti, etc
Doresc cursurile de pictura
De către Vasile Haisu 9 martie 2020
Realizarea unei serii de tablouri care să reflecte culorile, personalitatea şi filosofia companiei Sangari România. Tablourile, dimensiuni mari, pictate în culori de ulei de nuanţe pastelate, au fost concepute special pentru a reflecta personalitatea companiei (producătoare de materiale didactice şi de laborator) şi să corespundă spaţiului.
De către Vasile Haisu 9 martie 2020
Realizarea unui concept unitar, cu elemente şi culori etnice, pentru restaurantul cu specific indian Agra Palace. O mare provocare! Adaptarea unei vile cu o arhitectură relativ banală din Pipera, cu pardoseli placate în gresie şi geamuri cadrate cu tâmplărie din PVC alb, într-un loc cald şi intim specific culturii orientale a subcontinentului indian. Transformarea unei clădiri "reci" într-un restaurant intim prin adăugare de culori calde, dense, elemente animaliere exotice, texturi catifelate. Picturile şi colajele murale (textil cu acril şi inserţii de oglindă) au fost puse în valoare prin lumina filtrată a geamurilor "vitrate" (pictate) în culori calde.
De către Vasile Haisu 9 martie 2020
Pictarea unui ansamblu format din două geamuri, pentru a separa interiorul de exteriorul sediului cevabun.ro şi a integra sticla compromisă. O pictură impusă pentru a masca dârele de calcar care au pătat geamul. Proprietarii cevabun.ro puteau să schimbe geamul, însă au optat pentru o soluţie creativă: pictarea lui. Un desen jucăuş, fantezist, în care culorile reci se combină cu cele calde pentru realizarea unei căsuţe de basm care face trecerea de la interiorul funcţional către terasa dedicată relaxării şi ludicului.
De către VH Art 5 martie 2020
Alege sa cumperi artă de perete pentru că iubesti pictura și atunci când iubesti ceva vrei să o ai aproape de tine, astfel încât să te poți bucura în fiecare zi. Atracția pentru o anumită operă de artă este instantanee, convingătoare și misterioasă. Trecerea de la acea atracție inițială la o achiziție urmează niște pașii asemenea unei relații. Te uiți la lucrare mai atent. Uneori vezi detalii pe care nu le-ai observat la început. Acestea vă pot spori aprecierea sau pot deveni defecte pe care nu le puteți trece cu vederea - și le vedeți de fiecare dată din acel moment înainte. Dacă treceți prin faza de inspecție, atunci doriți, în mod firesc, să aflați mai multe. Care este titlul? Când a fost pictată lucrarea? Cine este artistul și ce este de știut despre el? Unde și cum se încadrează această lucrare de artă în corpul operei artistului? Răspunsurile la aceste întrebări pot crea mai multe întrebări, la care veți avea nevoie de răspunsuri. În cele din urmă, veți avea o decizie de luat. Această operă de artă se va dovedi a fi doar o infatuare temporară? Vei lăsa tabloul atârnat de peretele galeriei artistului? Sau vei lua decizia și vei face achiziția? Aceasta va necesita o analiză privind valoarea sa estetică pentru dvs. și orice alte valori potențiale pe care le-ați descoperit și care pot avea împotriva costurilor sale. Asa, ca, vezi lucrările semnate Vasile Hăisu și alege un tablou original.
De către Vasile Hăisu 24 februarie 2020
Am pictat acest tablou intr-o perioada de agitatie sociala, este expunerea unui strigat de disperare pe care il simtim poate cu totii cand minciuna si nepasarea isi fac loc in vietile noastre. Se intampla sa scriu acest prim articol de blog in aceeasi perioada in care se lanseaza filmul despre tragedia de acum 4 ani si cateva luni de la Colectiv. Au murit acolo tineri, au murit copii. Sunt tatal a doi copii de 13 si 15 ani. Cum as deschide ochii in fiecare noua dimineata stiind ca sansa la viata copiilor mei a fost strivita de incompetenta? Suntem vii, dar fricosi, suntem in viata, dar nu traim, suntem pe pamant, dar plutim. Dedic primul meu articol pe blog copiilor disparuti in incendiul de la Colectiv si celor care se simt neputinciosi in fata nepasarii si a ignorantei, a minciunii si a imposturii.
Share by: